Vi er altid klar til at hjælpe på7020 2804
Mine Cookies

Vores Persondatapolitik

1 PERSONDATAPOLITIK FOR LILLEGAARD FACILITY SERVICES APS

1.1 Når du benytter Lillegaard Facility Services’ hjemmeside eller i øvrigt kontakter eller interagerer med os, behandler Lillegaard Facility Services som dataansvarlig forskellige personoplysninger om dig.

1.2 I denne persondatapolitik kan du læse om, hvordan vi behandler oplysninger om dig. Denne persondatapolitik gælder for vores indsamling og behandling af personoplysninger i forbindelse med din brug af www.lillegaard.dk, og når du i øvrigt kontakter os, samt når vi modtager oplysninger om dig fra tredjemand.

1.3 Du er altid velkommen til at kontakte os på info@lillegaard.dk, hvis du har spørgsmål angående vores behandling af personoplysninger. Se også punkt 6 nedenfor, hvor vi beskriver dine rettigheder og har angivet yderligere kontaktoplysninger.

2 OPLYSNINGER, SOM DU GIVER OS VED BRUG AF KONTAKTFORMULAREN PÅ VORES HJEMMESIDE ELLER PÅ ANDEN MÅDE KOMMUNIKERER TIL OS

2.1 Når du kontakter os via kontaktformularen på vores hjemmeside eller i forbindelse med andre henvendelser, eksempelvis via e-mail, vil din henvendelse nogle gange indeholde personoplysninger, fx kontaktinformationer, din tilknytning til en bestemt virksomhed eller andre personoplysninger, som du måtte give os. Vi behandler blandt andet disse oplysninger for at kunne behandle og besvare din henvendelse. På tilsvarende vis kan vi anvende dine kontaktinformationer, når vi skal fakturere dig eller den virksomhed, som du repræsenterer.

2.2 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 2.1 er forfølgelsen af vores legitime interesse som er, at vi skal kunne behandle dine personoplysninger for at kunne foretage besvarelse af din henvendelse eller sende fakturerer eller materiale til den virksomhed, du repræsenterer. 

2.3 Såfremt du benytter vores kontaktformular, hvis du i en henvendelse viser interesse for en af vores services, eller hvis du henvender dig på vegne af en virksomhed, kan vi også registrere dig og de oplysninger, du giver os, i vores CRM-system eller andre steder som et potentielt lead eller repræsentant for en virksomhed, så vi kan kontakte dig med oplysninger om og tilbud på vores services samt kontakte dig vedrørende vores løbende kundeforhold med den virksomhed, du repræsenterer.

2.4 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 2.3 er forfølgelsen af vores legitime interesser som er (i) det potentielle salg af vores services, vi kan opnå ved senere at benytte oplysningerne til at rette henvendelse til dig om vores produkter, samt (ii) vores interesse i at kunne kontakte dig som kontaktperson for den virksomhed, du repræsenterer. 

2.5 Vi kan også benytte din henvendelse, og dermed personoplysninger indeholdt deri, som led i optimeringen af vores nuværende services eller til udviklingen af nye services, fx ved at udarbejde statistik over modtagne henvendelser eller foretage anonymisering af modtagne henvendelser for at kunne benytte dem senere.

2.6 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 2.5 er forfølgelsen af vores legitime interesse som er den potentielle optimering af vores nuværende services eller udvikling af nye services, som behandlingen forsøger at opnå. 

2.7 Som udgangspunkt behandler vi personoplysningerne, så længe der er et eksisterende kundeforhold mellem dig eller den virksomhed, du repræsenterer, og os, og derefter i op til 6 år for at kunne overholde bogføringsmæssige lovkrav.

3 VORES BEHANDLING AF OPLYSNINGER OM DIG I VORES KUNDEPORTAL

3.1 Når vores It administrator registrerer dig i vores kundeportal, behandles visse personoplysninger om dig fx kontaktinformationer, din tilknytning til en bestemt virksomhed eller andre personoplysninger, som du eller andre måtte give os.

3.2 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 3.1 er forfølgelsen af vores legitime interesse som er opfyldelsen af den aftale, vi har indgået med dig eller den virksomhed, som du repræsenterer. 

3.3 Vi kan også benytte oplysninger knyttet til din bruger, og dermed personoplysninger indeholdt deri, som led i optimeringen af vores nuværende
services eller til udviklingen af nye services, fx ved at udarbejde statistik over modtagne henvendelser eller foretage anonymisering af modtagne henvendelser for at kunne benytte dem senere.

3.4 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 3.3 er forfølgelsen af vores legitime interesse som er den potentielle optimering af vores nuværende services eller udvikling af nye services, som behandlingen forsøger at opnå. 

3.5 Som udgangspunkt behandler vi personoplysningerne i vores kundeportal, ud fra de oplysninger du har givet os ved din henvendelse til os. Det er vores kundes ansvar at oplyse os, hvis en oprettet kontaktperson skal slettes. Hvis der ikke er et kundeforhold længere, slettes de oprettede kontaktpersoner.

4 OPLYSNINGER OM DIG MODTAGET FRA TREDJEMAND 

4.1 Nogle gange kan vi modtage personoplysninger om dig fra tredjeparter. Dette kan blandt andet være dine kontaktoplysninger og oplysninger om din tilknytning til din arbejdsgiver. Nogle gange kan vi registrere de oplysninger, vi modtager fra tredjemand om dig, i vores CRM-system eller andre steder som et potentielt lead eller repræsentant for en virksomhed, så vi kan kontakte dig med oplysninger om og tilbud på vores services samt kontakte dig vedrørende vores løbende kundeforhold med den virksomhed, du repræsenterer.

4.2 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 5.1 er forfølgelsen af vores legitime interesser som er (i) det potentielle salg af vores services, vi kan opnå ved senere at benytte oplysningerne til at rette henvendelse til dig om vores produkter, samt (ii) vores interesse i at kunne kontakte dig som kontaktperson for den virksomhed, du repræsenterer. 

4.3 Vi kan også benytte information modtaget fra tredjeparter, og dermed personoplysninger indeholdt deri, som led i optimeringen af vores nuværende services eller til udviklingen af nye services, fx ved at udarbejde statistik over modtagne henvendelser eller foretage anonymisering af modtagne henvendelser for at kunne benytte dem senere.

4.4 Retsgrundlaget til at behandle oplysninger som beskrevet i punkt 4.3 er forfølgelsen af vores legitime interesse som er den potentielle optimering af vores nuværende services eller udvikling af nye services, som behandlingen forsøger at opnå. 

4.5 Vi opbevarer oplysninger, som vi modtager fra tredjemand, afhænger normalt af den aftale, som vi har indgået med den pågældende tredjemand og så længe vi har et kundeforhold.

5 VIDEREGIVELSE OG OVERLADELSE AF PERSONOPLYSNINGER 

5.1 Vi videregiver som udgangspunkt ikke personoplysninger omfattet af denne persondatapolitik til tredjemand uden dit samtykke, medmindre vi er forpligtet hertil i henhold til loven, eller hvis dette er nødvendigt for at forfølge de ovenfor beskrevne formål som f.eks. at overholde vores forpligtelser over for dig eller din virksomhed som kunde. Retsgrundlaget til sådan videregivelse er da den samme som beskrevet oven for i forhold til vores egen behandling.

5.2 Vi overlader i en række tilfælde behandlingen af dine personoplysninger til vores databehandlere. Dette er eksempelvis tilfældet, når vi lader vores data blive hostet hos en ekstern leverandør, og når vi lader en anden virksomhed varetage driften af vores hjemmeside.

RETSGRUNDLAG

Retsgrundlaget for punkt 2 til og med punkt 5 er fra 25. maj 2018 i databeskyttelseslovens § 6, stk. 1, jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra f.

6 DINE RETTIGHEDER 

6.1 Du kan altid anmode om indsigt i hvilke personoplysninger, vi behandler, der vedrører dig.

6.2 Du kan ligeledes gøre indsigelse imod vores behandling af dine personoplysninger samt eksempelvis bede os rette, slette, begrænse, overføre eller stoppe behandlingen.

6.3 For alle sådanne henvendelser kan du blot rette henvendelse via kontaktoplysningerne angivet i punkt 6.4.

6.4 Såfremt du har spørgsmål eller kommentarer til behandlingen af dine personoplysninger, er du altid velkommen til at kontakte os via:

Lillegaard Facility Services ApS
CVR: 31 48 83 54
Gammel Klausdalsbrovej 469
2730 Herlev
E-mail: info@lillegaard.dk
Telefon: 7020 2804

6.5 Såfremt du vil indgive en klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan du gøre dette til:

Datatilsynet
Borgergade 28,5
1300 København K
E-mail: dt@datatilsynet.dk
Telefon: 33 19 32 00
Fax: 33 19 32 18

Se også https://www.datatilsynet.dk/om-datatilsynet/kontakt/  

Dokumentoplysning

Dette er version 1.1 af Lillegaard Facility Services’ persondatapolitik.

Snart
50

års erfaring

Erhvervsrengøring

Erhvervsrengøring

Ejendomsservice

Ejendomsservice

Vinduespolering

Vinduespolering

Tagrenderens

Tagrenderens

Vi gør os i
Tilfredse kunder

  • “Vi har siden 1. marts 2008 haft fornøjelsen at få gjort rent af Lillegaard Rengøring.
    Den service der ydes, har altid været tiptop.
    Vores faste rengøringsassistent, Lana, lever til fulde op til vores forventninger, og hun ‘ser’ ofte småting – eks. som køleskabet der lige trænger til en hånd – eller at brusenichen er kalket til.”

    Gitte Drøger, Office Manager, Teklatec

  • “Lillegaard Rengøring har siden 2008 gjort rent hos os på kontorer, kantine, kontrolrum mv. Vi har været meget tilfredse med servicen og den fleksibilitet som alle hos Lillegaard Rengøring har udvist, også når vi har haft specielle opgaver eller akutte situationer.”

    Susanne Lund, Kundechef, Frederiksberg Forsyning A/S

  • “Nøgleordene for os er tillid, aftaler og personlig kontakt
    6 års upåklagelig stabilitet. Karsten Bo Andersen har altid været til at få fat på og han reagerer omgående. Dette er ikke reklame, men den korteste måde jeg kan beskrive vores samarbejde.”

    Lise Grue, Adm. direktør, Zippo Isbrand Company

  • “Vi kan kun anbefale andre virksomheder at benytte Lillegaard Rengøring som samarbejdspartner. De arbejder professionelt, med faste medarbejdere, og holder hvad de lover og endda ofte servicerer lidt ud over det aftalte. Lillegaard lever til fulde op til sit slogan “når en aftale er en aftale.”

    Torben Schultz, Chief Financial Officer, Delta

  • “I forbindelse med fraflytning af vore gamle lokaler, på Egebækgård, vil vi gerne sige tak til det bedste rengøringsselskab vi har oplevet.
    Vi har til fulde fået opfyldt vore krav og forventninger, også til at Lillegaard kan fungere uden at vi behøver at bruge tid på rengøringsfunktionen. ‘Det kører bare’, og har gjort det siden 1998. Lillegaard Rengøring er ikke kun et rengøringsselskab, det er ren service.”

    Ejnar de Fries, Ejendomsinspektør, Kinnarps

  • “Trongårdsskolen blev i slutningen af 2007, efter en meget dårlig behandling af et andet rengøringsfirma, anbefalet Lillegaard Rengøring, som ny samarbejdspartner. Det har vi ikke fortrudt, vi har aldrig haft så ren en skole før, og aldrig så søde og rare rengøringsassistenter.”

    Jesper Johansen, Afdelingsleder, Trongårdsskolen

  • “Engagerede medarbejdere og flot arbejde! Tak til Lillegaard Rengøring for et altid tilfredsstillende udført arbejde, om det er håndværkerrengøring, alm. rengøring eller vinduespolering m.m.
    Jeres medarbejdere er altid engagerede og I formår på mirakuløs vis at stille med medarbejdere til en opgave på trods af en til tider stram deadline fra vores side.
    Vi kan kun anbefale Lillegaard Rengøring.”

    Marianne Reuter, Driftsansvarlig, World Trade Center, Ballerup

Skriv til os!